Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Αρβελέρ: « Γιατί δώσατε κείμενό μου στα παιδιά;»

«Αν επέλεγα εγώ θέματα για τις εξετάσεις δεν θα έβαζα ποτέ κείμενο της Αρβελέρ» απάντησε η ίδια η Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ, όταν της ζητήθηκε να σχολιάσει την επιλογή του κειμένου της για την αρχαία τέχνη στα ερωτήματα τα Έκθεσης.
Η ακαδημαϊκός και πρύτανης του πανεπιστημίου της Σορβόννης δηλώνει στο «Βήμα» ότι ουδέποτε θα έδινε τέτοιο κείμενο στις Πανελλαδικές καθώς εκτιμά πως ο τρόπος γραφής της είναι δύσκολος και δεν ενδείκνυται για παιδιά.
Xαρακτηριστικά αναφέρει «Στην Γαλλία, όπου ως πρύτανης δίνω εγώ τα θέματα στα σχολεία, ποτέ δεν έδωσα τέτοια θέματα. Ουδέποτε θα έδινα εγώ τέτοιο κείμενο. Τι δίνετε εδώ στα παιδιά; Τι πράγματα είναι αυτά;» αναρωτιέται με έκπληξη.
Και αστειευόμενη συνεχίζει και λέει: «Εγώ όταν μιλώ οι μεταφραστές τρέμουν. Σε δυο ανθρώπους τρέμουν. Σε εμένα και τον Βενιζέλο...».
Η διεξαγωγή των πανελληνίων εξετάσεων συνεχίζει κανονικά, αλλά η επιλογή ενός δύσκολου θέματος όπως της Αρβελέρ καθώς επίσης και ο σάλος που έχει προκύψει μετά την ακύρωση ενός θέματος που κρίθηκε ως «επιστημονικά λανθασμένο» στην Φυσική κατεύθυνσης κάνει το κλίμα ιδιαίτερα αρνητικό.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this