Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Περουβιανός έχασε το πέος του μετά από επέμβαση επιμήκυνσης

Όταν ο Ενρίκε Μίγια αποφάσισε να κάνει επέμβαση επιμήκυνσης πέους δεν φανταζόταν ότι, τελικά, θα έχανε... κι αυτό που ήδη είχε. 
Ο 65χρονος Περουβιανός πήγε το 2007 στη Φλόριντα για να κάνει την επέμβαση. Στην αρχή όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά, όμως μετά από λίγες ημέρες άρχισε να έχει ενοχλήσεις. Οι γιατροί του έδωσαν αντιβίωση και τον καθησύχασαν, αλλά, μετά από λίγες ημέρες διέγνωσαν γάγγραινα και αναγκάστηκαν να ακρωτηριάσουν το πέος του Μίγια, για να του σώσουν τη ζωή. 
Ο Μίγια απέδωσε την λοίμωξη στο γεγονός ότι οι γιατροί δεν έκαναν πλήρη προεγχειρητικό έλεγχο. Η αγωγή που κατέθεσε εκδικάζεται αυτές τις ημέρες στο Μαϊάμι. 
Ο ίδιος ο άτυχος άνδρας κατέθεσε στη δίκη μέσω συστήματος τηλεδιάσκεψης και περιέγραψε τον καθημερινό εφιάλτη που ζει εδώ και πέντε χρόνια.
«Η ζωή μου είναι μία κόλαση. Έχασα τον ανδρισμό μου και την αξιοπρέπειά μου. Η γυναίκα μου δεν με πλησιάζει. Όλοι με θεωρούν τέρας. Είμαι αναγκασμένος να κάθομαι στη λεκάνη για να ουρήσω και οι γνωστοί μου με κοροϊδεύουν», είπε. 
Ο δικηγόρος του υποστήριξε ότι ο πελάτης του δεν έκανε την επέμβαση για να αποκτήσει μεγαλύτερο πέος, αλλά για να αποκαταστήσει τη σχέση του με τη γυναίκα του. 
Όσο για τον συνήγορο υπεράσπισης του γιατρού, αυτός υποστηρίζει ότι ο πελάτης του δεν έκανε κανένα λάθος και ότι ο Μίγια απλώς δεν υπάκουσε τις εντολές για τη μετεγχειρητική αγωγή του. 
«Αν είχε κάνει ό,τι του είπε ο γιατρός, δεν θα είχε κανένα πρόβλημα. Όμως εκείνος άρχισε να έχει αμέσως σεξουαλικές επαφές και γι’ αυτό έπαθε ό,τι έπαθε».

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this