Κυριακή, 8 Απριλίου 2012

Δείτε απάντηση της αυτοκινητοβιομηχανίας Renault σε επιστολή-παράπονο Έλληνα κατόχου! Θα κλαίτε από τα γέλια!!!

Δείτε την απάντηση που έστειλε υπεύθυνος της Renault σε Έλληνα κάτοχο αυτοκινήτου μοντέλου Renault Megane. Ο εν λόγω κάτοχος είχε αποστείλει μια επιστολή για να παραπονεθεί στην αυτοκινητοβιομηχανία για ένα πρόβλημα που είχε το κιβώτιο ταχυτήτων του συγκεκριμένου μοντέλου. Παρέλειψε όμως να είναι απόλυτα σαφής σε κάποιες εκφράσεις που χρησιμοποίησε στην επιστολή του! Δείτε τι απάντηση έλαβε από τον υπεύθυνο της αυτοκινητοβιομηχανίας!
Dear Mr. Katsiaros D. 

We have received and analyzed your complaint letter regarding the "arhidia kivotio" issue on Renault Megane cars. Unfortunately, we were unable to find this term (arhidia kivotio) in our databases and we kindly ask you to send to us more detailed specification about. Also, please be so kind to translate in English the following expressions: "gamo to aftokinito sas", "valte to ston kolo sas" and "gamo tin kariola tin reno".


Sincerely yours, 
Michel Mouton 
Customer Service Representative 
414 Avenue Miramax, DC668, Douai, France


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this