Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Τελικά λεφτά υπάρχουν και γίνονται προεκλογική καμπάνια!

Ναι, η αλήθεια είναι ότι λεφτά υπάρχουν... Αλλιώς, δεν μπορώ να εξηγήσω πως, εν καιρώ κρίσης, όπου σταθώ κι όπου βρεθώ υπάρχουν προεκλογικά περίπτερα που μοιράζουν απλόχερα φυλλάδια με τους υποψηφίους του κάθε κόμματος... Όλα αυτά δεν θέλουν χρήματα;;; Που τα βρίσκουν όλοι αυτοί οι υποψήφιοι και τα σκορπάνε σε φυλλάδια και ένα σωρό άλλες διαφημιστικές καμπάνιες για να προβάλλουν την πολιτική τους θέση; Άρα, λεφτά υπάρχουν!
Κι έχω πραγματικά βαρεθεί όπου πηγαίνω και όπου σταθώ να έρχεται κάθε φορά και ένας διαφορετικός παρατρεχάμενος του κάθε υποψηφίου και να μου βάζει στη μούρη τα φυλλάδιά τους! Σώνει και ντε να τα πάρω!
-"Μα δεν θέλω φίλε, δεν ψηφίζω εδώ, ψηφίζω σε άλλη περιφέρεια!"
-"Μα όχι, πάρτε το φυλλάδιο να διαβάσετε τις θέσεις του κόμματός μας!"
Όταν δε πέφτω πάνω σε περίπτερα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, τότε ειλικρινά είμαι σε φάση "Να τον πλακώσω, να μην τον πλακώσω;;" Πραγματικά είναι απίστευτο ότι, μετά από τόσο ψέμα από τα μεγάλα κόμματα, μετά από τόση σαπίλα, πάλι υπάρχουν άτομα που θυσιάζουν τον προσωπικό τους χρόνο για να τρέχουν και να μοιράζουν φυλλάδια για ΠΑΣΟΚ και ΝΔ! Καμία αξιοπρέπεια βρε παιδί μου; Εγώ, πραγματικά, θα ντρεπόμουν να το κάνω...

Και από την άλλη, λες να σερφάρεις λίγο στο ίντερνετ και να αποφύγεις όλες αυτές τις αηδίες με τα φυλλάδια και, τέλος πάντων, να επιλέξεις εσύ τι θα δεις και τι θα διαβάσεις... Αμ δε! Μπαίνεις στο facebook για παράδειγμα και να' σου φαρδιές πλατιές οι διαφημίσεις των υποψηφίων βουλευτών των διαφόρων κομμάτων, να κάνουν παρέλαση! Όλων των κομμάτων έτσι; Να μην διαχωρίζουμε κανέναν... Και εκεί είναι που έχω πλέον την βεβαιότητα! Αυτοί όλοι λεφτά έχουν!
Το θέμα είναι όμως ότι τα λεφτά αυτά δεν τους ανήκουν! Όλοι αυτοί οι υποψήφιοι "σωτήρες" της χώρας μας παίρνουν κρατικές επιχορηγήσεις και μ' αυτές διαφημίζονται... Εγώ, εσύ, όλοι μας τους πληρώνουμε μέχρι και την διαφήμισή τους! Για τόση εκμετάλλευση μιλάμε! Εκεί πάει μέρος των χρημάτων που δώσαμε όλοι εμείς σε φορολογία, χαράτσια και άλλες ηλιθιότητες!
Λεφτά υπάρχουν αλλά τα πετάμε στα σκουπίδια... Εκεί που πετάω κι εγώ όλα τα εκλογικά φυλλάδια που μου πασάρουν στον δρόμο και όλες τις φθηνές υποσχέσεις τους...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this