Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Υποψήφια με το ΠΟΤΑΜΙ δηλώνει ότι είναι "πολεμίστρια του φωτός"!!!

Αυτό μάλιστα, είναι ένα αλλιώτικο προεκλογικό φυλλάδιο! Πρόκειται για το προεκλογικό φυλλάδιο της υποψήφιας βουλευτή στο Ν. Κορινθίας με ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ του Σταύρου Θεοδωράκη. Θα μου πείτε, τι το ιδιαίτερο μπορεί να έχει ένα προεκλογικό φυλλάδιο;;; Λοιπόν, αρχικά το ότι η 45χρονη εκπαιδευτικός και επιχειρηματίας Χρύσα Αθανασοπούλου δηλώνει προσωπική φίλη του διάσημου Βραζιλιάνου συγγραφέα Πάολο Κοέλο (!!!). Με τον οποίο και, προφανώς, συνομιλεί με τα μέτρια ισπανικά που γνωρίζει (;;;;!!;;;;).
Δεν είναι μόνο αυτό όμως... Η κα Αθανασοπούλου, όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία του φυλλαδίου της, δηλώνει και...πολεμίστρια του φωτός!!!

Η φωτογραφία με το μίνι βιογραφικό της συγκεκριμένης υποψήφιας, όπως είναι φυσικό, έχει ήδη γίνει viral στα social media.
Αναρωτιέμαι κι εγώ, μήπως -λέω μήπως- μια και σαν παιδί μου άρεσε να βλέπω την sailor moon, να το σκεφτόμουν κι εγώ να βάλω υποψηφιότητα στις επόμενες εκλογές. Δεν θα ήμουν η πολεμίστρια του φωτός όπως η συγκεκριμένη υποψήφια, αλλά η πολεμίστρια του φεγγαριού και θα τους τιμωρούσα όλους "στο όνομα του φεγγαριού"!
Άντε να δούμε τι άλλο θα δούμε στις εκλογές αυτές...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this