Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Ο απόλυτος τερματοφύλακας – καρτούν!

Κατά καιρούς έχουν υπάρξει πολλοί τερματοφύλακες που έχουν παραστήσει τον «κλόουν», με πολλούς και διάφορους τρόπους, αλλά κανείς δεν φτάνει το μεγαλείο του Pablo Aurrecochea. Ο εκκεντρικός Ουρουγουανός γκολκίπερ, που αγωνίζεται στην Guarani της Παραγουάης, έχει «βίτσιο» με τα καρτούν, αφού σε κάθε αγώνα φοράει διαφορετική εμφάνιση, αφιερωμένη σ’ έναν ήρωα κόμικ κάθε φορά.
«Μου αρέσει να ανανεώνω την εμφάνισή μου σε κάθε ευκαιρία. Ο κόσμος των κόμικ μου δίνει πάρα πολλές εναλλακτικές επιλογές. Είναι κάτι που μου αρέσει, προκαλεί το ενδιαφέρον και αρέσει στον κόσμο», έχει δηλώσει ο «Vasco», όπως είναι το προσωνύμιό του.
Τις πρωτότυπες στολές ράβει η σύζυγός του, Noelia Viera, η οποία είχε και την ιδέα να τολμήσει κάτι τέτοιο ο 29χρονος τερματοφύλακας. «Αν δεν υπήρχε η γυναίκα μου για να με παρακινήσει, εγώ δεν θα το είχα δοκιμάσει ποτέ. Κάθε εβδομάδα συζητάμε ποιος θα είναι ο επόμενος ήρωας που θα βάλω στη φανέλα μου», έχει εξηγήσει ο Ουρουγουανός γκολκίπερ, που κατά καιρούς έχει ντυθεί Batman, Superman, Homer Simpson, Garfield, Popeye, Roadrunner, Tom & Jerry, Krusty, Spiderman, Hulk και Mickey Mouse.
Ο Mickey ήταν και το μοναδικό καρτούν που του δημιούργησε… προβλήματα, λόγω κακής επιλογής χρωμάτων. Στο παιχνίδι με την Cerro Porteno για το πρωτάθλημα Παραγουάης επρόκειτο να φορέσει άσπρη στολή με μαύρες βούλες, αλλά τελικά υποχρεώθηκε να αλλάξει απόφαση για να μην έχει μπελάδες με τους οπαδούς της Cerro, οι οποίοι μισούν οτιδήποτε ασπρόμαυρο επειδή τους θυμίζει τη μεγάλη αντίπαλό τους, Olimpia Asuncion.
Τον ήρωα του Disney τον «τίμησε» πάντως λίγες εβδομάδες αργότερα, έχοντας όμως τη φιγούρα του σε φανέλα μωβ και κίτρινης απόχρωσης…
Δείτε τις πιο εκκεντρικές και αστείες εμφανίσεις του Pablo Aurrecochea:











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this