Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Δυσκολεύεται να βρει άντρα μια 30χρονη bodybuilder από την Αγγλία. Δείτε το γιατί!

Τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να γίνει η παγκόσμια πρωταθλήτρια στο bodybuilding. Ωστόσο, σήμερα, η 35χρονη Rene Campbell, ισχυρίζεται ότι η μυϊκή της διάπλαση δεν της επιτρέπει να βρει την αγάπη που αναζητά και τα τελευταία εννέα χρόνια παραμένει μόνη.
Η μητέρα δύο παιδιών, πιστεύει ότι οι άνδρες δεν τη πλησιάζουν καθώς τους τρομάζει η επιβλητική της όψη και τα 85 κιλά που ζυγίζει. Επιπλέον, γυμνάζεται εντατικά δύο ώρες την ημέρα και ακολουθεί ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής, το οποίο προβλέπει τη κατανάλωση επτά στηθών κοτόπουλου και 4.200 θερμίδες, σε διάστημα 12 ωρών!
«Χώρισα με τον άνδρα μου πριν από εννέα χρόνια και έκτοτε είμαι μόνη μου. Θα ήθελα πολύ να είχα έναν άνδρα στο πλευρό μου, ο οποίος θα μου έφτιαχνε το κέφι στους διαγωνισμούς και θα μου μαγείρευε το κοτόπουλό μου. Αλλά δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο για μένα να βρω αυτόν τον άνδρα», δηλώνει η ίδια.
Η 35χρονη δηλώνει ότι αισθάνεται παντρεμένη με τη βιομηχανία του bodybuilding.
«Για πρώτη φορά στη ζωή μου, νιώθω άνετα στο δέρμα μου. Δεν μπορώ να με φανταστώ πλέον αλλιώς. Είμαι ευτυχισμένη μονάχα έτσι. Υποθέτω ότι έχω παντρευτεί τη βιομηχανία του bodybuilding», δηλώνει καταληκτικά.

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this