Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Πληρώνεται 30.000€ το χρόνο για να δοκιμάζει…δονητές!

Την στιγμή που οι περισσότερες γυναίκες βρίσκουν το περιβάλλον εργασίας του βαρετό, υπάρχει μια γυναίκα στον κόσμο που έχει μια δουλειά που θα την ζήλευαν, αν όχι όλες, οι περισσότερες γυναίκες. Τι δουλειά είναι αυτή;

Η Νατ Γκάρβεϊ εργάζεται για λογαριασμό μιας εταιρίας που πουλάει σεξουαλικά παιχνίδια και βοηθήματα μέσω διαδικτύου και ο ρόλος της είναι να δοκιμάζει τα νέα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση. Όπως δήλωσε στην εφημερίδα Sun: "Η δουλειά μου είναι ευχάριστη, διαφορετική και καλύπτει τις ανάγκες μου. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο!". Μάλιστα, αστειευόμενη, αλλά ειλικρινής,προσέθεσε: "Όπως κάθε γυναίκα, έτσι κι εγώ έχω ανάγκες. Χάρη στη δουλειά μου, κάνω κάτι που έτσι κι αλλιώς θα έκανα, αλλά πληρώνομαι κιόλας, ενώ έχω και τσάμπα δονητές! Το μόνο που έχω να κάνω είναι να δοκιμάσω ένα νέο προϊόν, να το βαθμολογήσω και να γράψω μια αναφορά με τα σχόλιά μου. Είναι παιχνιδάκι. Όλες οι φίλες μου θεωρούν ότι έχω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο!".

Όπως ανέφερε,στα 2 χρόνια που εργάζεται στην εταιρία, έχει δοκιμάσει περισσότερα από 1000 σεξουαλικά παιχνίδια, καθώς και σέξι κοστούμια και εσώρουχα που «ανεβάζουν το θερμόμετρο στην κρεβατοκάμαρα». Μάλιστα, πληρώνεται αδρά για να κάνει το κέφι της, καθώς ο μισθός της ανέρχεται στο ποσό των 30.000 περίπου ευρώ ετησίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε πολύ οποιοδήποτε σχόλιο αφήνετε να είναι σε κόσμια πλαίσια και να μην χρησιμοποιούνται υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Οποιοδήποτε σχόλιο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις θα σβήνεται άμεσα.

share this